Loading...

SERUNDING PANTANG FOODZYLA

Lokasi Perniagaan

FOODZYLA BRAND - No 18, Jalan Impian Makmur 3/A, Saujana Impian, 43000 Kajang, Selangor




SYOKNYA PANTANG DENGAN
SERUNDING PANTANG FOODZYLA NI!!


APA KATA PELANGGAN :

"Hari pertama BERPANTANG memang kalut. Tak sangka bersalin awal pula kali ni, hubby pun tak ready pape, ALHAMDULILLAH, mujur ada Serunding Pantang Foodzyla nie. Makan dengan nasik panas pun dah SEDAP SANGAT! Terima kasih Foodzyla 💝!”

- Puan Kalsom-

" Genap sebulan berpantang ngan Serunding Pantang Foodzyla. Memang sangat membantu, tambah baby akak prolonge joundis, susukan dia xboleh makan jamu lagi. Ada serunding ni, ringanla juga badan, keluar semua angin jahat dalam badan. SANGAT RECOMMENDED!!
-Puan Hayatti-


" Sedih juga waktu pandemik ni suami xdapat ikut ke wad bersalin, sib baek dah bawa sesiap Serunding Pantang Foodzyla ni ke hospital, senang nak makan. SEDAP SANGAT!! Nak simpan pun mudah, ziplock kan aje 😍"
-Puan Ana-

MUDAH!! Koyakkan je pouch serunding tu dan ziplock kemas setelah dibuka



CEMANA RUPA, TEKSTUR & RASA 
SERUNDING PANTANG FOODZYLA NI YA?? 



1) SERUNDING BILIS LADA HITAM 

TEKSTUR:

Teksturnya agak kasar dengan campuran ikan bilis, bawang putih, halia, lada hitam, gula merah dan garam bukit. Kelihatan lembap kerana salutan sira gula merah tu. Bila makan terasa bilis yang rangup di dalam. 

RASA:

Rasa Kriuk kriak rangupnya bilis tu dicampur dgn rasa pedas2 lada hitam, sangatlah sedap dimakan dengan nasik panas. Perut selesa je pastu. 

(Anak2 kecil mmg sgt suka yg ni sbb blh ratah cenggitu jer💑 



2) SERUNDING HALIA BAWANG PUTIH 


TEKSTUR:

Teksturnya yang berserat sepenuhnya dengan campuran halia, lengkuas, bawang putih, gula merah dan garam bukit.  Serunding ni memang TIDAK RANGUP ya kerana salutan sira gula merah yang telah meresap ke dalam bahan serunding.

(Jangan salah sangka tau! Bukan lemau ya 😘)

RASA:

Lembap molasses tu digabung ngan halia bwg putih mcm krepek siraaa tu. Ada terasa manis manis buah. Gabung plak bawang putih n halia, paduuuuuuu sedap yakmatt 


3) SERUNDING HARUAN LEMPOYANG

TEKSTUR:

Teksturnya yang seperti berketul kerana isi ikan haruan yang padat. Bau yang harum dengan campuran rempah ratus seperti bawang, serai, lempoyang, lengkuas, sedikit halia, gula merah dan garam bukit.

RASA:

 Sedikit kenyal berserat dan aroma ikan haruan yang telah mesra dengan rencah2 tu menaikkan rasa nikmat kelazatannya walaupun dimakan begitu sahaja. Tidak sedikit pun berasa hanyir bahkan ianya sangat sedap kerana terasa isi ikan haruan yang padat. 


(yang ni paling bagus untuk orang yang bersalin czer ataupun cuci selepas keguguran👍👍)




4) CRUNCHY GARLIC FLAKE
TEKSTUR: 
Kepingan bawang putih goreng yang berwarna kuning kecoklatan. Berbeza dengan serunding, crunchy garlic flake ini di pack kan di dalam botol jernih agar teksturnya kekal.

(duk dalam botol tu takdelah orang boleh picit kepingan bawang putih tu bagi hancur 😁)

RASA: 
Kepingan bawang putih yang sangat rangup dan penambah selera ketika makan. 


Foto Hiasan adalah testimoni sebenar pelanggan Foodzyla


NAK TAU X APA KELEBIHAN
SERUNDING PANTANG FOODZYLA NIE???


⭐ Di sediakan menggunakan resepi khas orang berpantang terutama ibu yang selepas bersalin.
(xsama tau dengan serunding biasa tuu..😎 )


Kenapa ramai yang cakap SEDAP?? Sebaaaaaaaaabbb kami hanya guna ni>>>
 
100%  MOLASSES
100%  GARAM BUKIT



⭐ Jaminan Kualiti Kebersihan & Keselamatan waktu pemprosesan. 


⭐ Tarikh Luput 6 bulan dari tarikh proses. Setiap batch baru akan dimasak setiap minggu.  

⭐ Tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk walaupun setelah dibuka.
Boleh disimpan di suhu bilik. 


Kesemua Serunding Pantang Foodzyla

TIADA TAMBAHAN:



🚫 GULA PUTIH 🚫MSG 🚫 PEWARNA 🚫 PENGAWET
 

Ramuan yang kami gunakan pula hanyalah bahan semulajadi  yang dimasak mengikut resepi khas untuk :

💛Orang yang berpantang terutama ibu yang baru lepas bersalin💛Ibu yang baru lepas keguguran
💛 Anak anak yang berpantang selepas berkhatan 💛 Orang yang lepas menjalani pembedahan
💛 Mereka yang sedang berdiet

*********************************************************************************************** 



TERKINI! COMBO ISTIMEWA UNTUK ANDA YANG LEBIH BERBALOI! LEBIH MENJIMATKAN!



Hari hari makan ulam kosong pun xlalu juga kan!

Dengan Serunding Pantang Foodzyla ni, kita boleh olah jadi kerabu. Perghh!!

Memang naik selera tau. Terutamanya ibu berpantang yang menyusu. Mestilah kene makan makanan yang seimbang. Cukup semua zat, barulah susu pun berkualiti. 

Tambahan pula ibu berpantang ni dah lalui macam macam proses masa mengandung dan bersalin. Perlulah jaga pemakanan dalam proses pemulihan ni. 😘😘
😘


DAH READY KE SERUNDING PANTANG FOODZYLA UNTUK BEKALAN DI HOSPITAL NANTI?!! 😃


Selamat Berpantang!!!

Borang ini menggunakan sistem pembayaran: